welcome to mia glamour

welcome to mia glamour

piatok 11. júla 2014

Dream handbag


Michael Kors Hamilton Satchel je moja vysnívaná kabelka. Je presne podľa môjho vkusu a je dokonalá. Som jej hrdou majiteľkou už pol roka a neviem si ju vynachváliť. Trochu som váhala pri tej bielej farbe, no neoľutovala som. Kabelka sa hodí ku všetkému a zaujme hneď na prvý pohľad. Čo je najlepšie - ešte nikomu som tento model nevidela :) 
Môj dávnejší post o nakupovaní v obchode MK nájdete TU. Post o mojich kabelkách MK TU.
POZOR! Vysoké riziko, že keď si kúpite nejakú kabelku od značky Michael Kors je veľká pravdepodobnosť, že inú značku už ani nebudete chcieť. Od januára mi pribudli už 4 kabelky, peňaženka a hodinky z tejto značky, takže by som sa mala brzdiť :) Chystám ešte 1 post špeciálne o mojich kabelkách, no keďže ich je naozaj veľa je to nadlho :)


Michael Kors Hamilton Satchel is my dream handbag. It is exactly my taste and it´s perfect.
I´m a proud owner of this bag for a half a year and I am very happy with it. I hesitated about white color, but I don´t regret. Bag goes with everything and it´s attractive for the first sight. What is the best - I still haven´t seen anyone this model :)
My earlier post about shopping in MK store is HERE. Post about MK bags HERE.
ATTENTION! High risk is when you buy one of this bag you will probably want another. Since January I have bought 4 handbags, wallet and watches of this brand, so I should slow down :)  I am preparing post about all my handbags, but I have a lot of them so it will take a while.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára